SPITSKOOL RENDANG MET SHIITAKE

De maaltijd waar het allemaal mee begon: Plantaardige Rendang. Een iets aangepaste versie sinds het begin. We maken hem met een eigen bumbu van cashewnoten, citroengras, limoen en allerlei kruiden. Hij is goed gevuld met Spitskool, kastanje champignons en shiitake. Een heerlijke smaakvolle, voedzame maaltijd.

Deze maaltijd bevat 250 gram groenten.

Energie: 638 kcal; Eiwitten: 23 gram; Koolhydraten: 55 gram; Vetten: 35 gram; Vezels: 14 gram

De voedingswaarden zijn bij benadering berekend en gebaseerd op de “medium” maaltijd.

Spitskool; kastanje champignons; shiitake; cashewnoten; zilvervliesrijst; gember; sjalotjes; knoflook; kurkuma; komijn; korianderzaad; chili vlokken; kokosmelk; soja saus; kokosbloesemsuiker; sesamolie; limoen; pinda’s; kokos; citroengras; laurier.

Dikgedrukte ingrediënten zijn allergenen.

  1. Haal voor het verwarmen het folietje van het bakje en het bakje met seroendeng eruit. Het bakje kan tot 200 graden verwarmd worden (magnetron en oven).
  2. Verwarm het bakje of schep het over op een bordje.
    1. Oven (voorkeur): 15 – 17 min op 175°C
    2. Magnetron: 3:00 – 3:30 min op 700-750W
  3. Enjoy!