JACKFRUIT RENDANG

Plantaardige rendang? Yes, het kan! Deze versie is lekker kruidig en met pulled jackfruit wat een vlezige structuur heeft. Heerlijke combinatie met de knapperige sugar snaps, frisse side salade en seroendeng als topping.

Deze maaltijd bevat 250 gram groenten.

Energie: 638 kcal; Eiwitten: 23 gram; Koolhydraten: 55 gram; Vetten: 35 gram; Vezels: 14 gram

De voedingswaarden zijn bij benadering berekend en gebaseerd op de “medium” maaltijd.

Jackfruit; cashewnoten; zilvervliesrijst OF bloemkool; gember; sjalotjes; knoflook; kurkuma; komijn; kaneel; kruidnagel; korianderzaad; chili vlokken; kokosmelk; sugar snaps; soja saus; kokosbloesemsuiker; wortel; taugé; sesamolie; limoen; pinda’s; kokos; citroengras; laurier; optioneel: koriander.

Dikgedrukte ingrediënten zijn allergenen.

  1. Haal voor het verwarmen het deksel van het bakje en het limoentje, het bakje met wortel en taugé en het bakje met seroendeng eruit. Het bakje kan tot 200 graden verwarmd worden (magnetron en oven).
  2. Verwarm het bakje of schep het over op een bordje.
    1. Oven (voorkeur): 15 – 17 min op 175°C
    2. Magnetron: 3:00 – 3:30 min op 700-750W
  3. Enjoy!