CHINESE KOOL PINDA NOODLES

Een maaltijd die vroeger m’n favo was, maar dan in een andere versie. Waar ik vroeger gek was op Chinese kooltaart met pinda’s en rozijnen, hebben we er nu een voedzamere maaltijd van gemaakt. Die ook nog eens super smaakvol is. Het hartige van de pindasaus gecombineerd met een beetje pit van de sambal, zoete van de rozijntjes en zurige van de zoet/zure groenten. We like!

Deze maaltijd bevat 290 gram groenten.

Energie: 572 kcal; Eiwitten: 25 gram; Koolhydraten: 66 gram; Vetten: 20 gram; Vezels: 14 gram

De voedingswaarden zijn bij benadering berekend en gebaseerd op de “medium” maaltijd.

Zilvervliesrijst noodles; Chinese kool; pinda’s; tofu gehakt bevat soja; rozijnen; uien; rode kool; wortel; komkommer; sesam olie; rijstazijn; knoflook; kokosbloesemsuiker; rode pepers; tamari bevat soja; sesamzaadjes.

Dikgedrukte ingrediënten zijn allergenen.

  1. Haal voor het verwarmen het deksel van het bakje en het bakje met zoet/zure groentjes eruit. (Het bakje kan tot 200 graden verwarmd worden. magnetron en oven).
  2. Verwarm het bakje of schep het over op een bordje.
    1. Oven (voorkeur): 15 – 17 min op 175°C
    2. Magnetron: 3:00 – 3:30 min op 700-750W
  3. Enjoy!