BIETJESRISOTTO MET “FETA”

Een roze risotto. Ziet er niet alleen lekker uit en is erg smaakvol, maar zit ook nog eens vol met bietjes. Bietjes zitten vol met vitaminen, mineralen en antioxidanten en helpen je beschermen tegen hart- en vaatziekten. Daarnaast zorgen ze ook nog eens voor een beter uithoudingsvermogen. Dus, plan dat rondje hardlopen/fietsen/hoelahoepen en bereid je voor met deze maaltijd 🙂

Deze maaltijd bevat 250 gram groenten.

Energie: 610 kcal; Eiwitten: 25 gram; Koolhydraten: 68 gram; Vetten: 25 gram; Vezels: 7 gram

De voedingswaarden zijn bij benadering berekend en gebaseerd op de “medium” maaltijd.

Risottorijst; bietjes; soja room; edelgist; rucola; tofu bevat soja; oregano; olijfolie; ui; knoflook; peper; zeezout; tomaatjes; komkommer; pistachenootjes; miso bevat soja; bleekselderij; wortel; tijm; rozemarijn; peterselie.

Dikgedrukte ingrediënten zijn allergenen.

  1. Haal voor het verwarmen het folie van het bakje en de side salade met “feta” en het bakje met pistachenootjes eruit.
  2. Verwarm het bakje of schep het over op een bordje.
    1. Oven (voorkeur): 15 – 17 min op 175°C
    2. Magnetron: 3:00 – 3:30 min op 700-750W
  3. Enjoy!